ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ


Μαμά...

μπορεί τη σημερινή μέρα να έχεις την τιμητική σου, ωστόσο, κάθε μέρα που σε έχω δίπλα μου, για μένα είναι σαν μια γιορτή.

Πάντα θα θυμάμαι... 

όλα εκείνα που έκανες για μένα 

όλα εκείνα που στερήθηκες για μένα

όλα εκείνα που έκανες από την πρώτη στιγμή που με έφερες στον κόσμο

όλα εκείνα που μου είπες και εγώ δεν άκουσα

όλα εκείνα τα σ'αγαπώ που μου είπες με τα μάτια

όλα εκείνα τα δάκρυα που έχυσες όταν ήμουν εγώ μακριά

όλα εκείνα τα λόγια που μου είπες όταν με έβλεπες χάλια

όλα εκείνα τα βράδια που ξενυχτούσες πλάι μου

όλα εκείνα που μου είπες για να με κάνεις σωστό άνθρωπο

όλα εκείνα...

όλα εκείνα τα θυμάμαι μαμά και ας έχω μεγαλώσει και ανοίξει τα δικά μου φτερά.

ΟΛΑ αυτά θα με ακολουθούν πάντα επειδή μου τα έμαθες εσύ και θα είσαι πάντα στην καρδιά μου.

Μια μέρα λοιπόν αφιερωμένη στις ξεχωριστές μανούλες της ζωής μας. Δεν πρέπει να περνάει μέρα που να μην μιλάμε μαζί τους και να μην τους υπενθυμίζουμε το πόσο πολύ τις αγαπάμε. 

Επειδή μέσα από τα μάτια της μαμάς μου, ο κόσμος γίνεται πιο όμορφος.

Σε αγαπώ μαμά και για μένα θα είσαι πάντα ολόκληρος ο κόσμος μου.


 Επιμέλεια κειμένου

Φιλιώ Βασιλάρα

Σχόλια